Tuesday, September 24, 2013

Mereka - room 4

Td last kls ngn member2 room 4..
Sedih x yah ckp ah..
It's too heart-wrenching i cannot cry..
Sedihnya nk lpskn smua org..
Wlupun aq mgkin x rapat sgt ngn diorg smua..
Tp aq syg every single one of them..
I feel like they are my family..
Rse seronok je dkt iu dgn diorg smua..
Farizah my bff..
Twins diana n nadia my sweet besties..
Aqilah my two yrs classmate + bff..
Gon clever jessian..
Sofiya admath genius..
Hazirah our sweetheart..
Azizul - who blivs tht physics is all abt logic
Hazman the joker
Arif n afiq which i cannot differentiate :D
Najihah our new buddy..
Qaid - hazman's best friend
Iqbal is like our respectful leader
Danial our new kid
Fitri my ex schoolmate
Farisha the beautiful one..
N of course cgu fana yg comel, cgu alia yg cool+caring gler, cgu dayah yg sgt baik hati, cgu midi, cgu anep, cgu azwan..
Every single of them means so much to me..
I wish that i could freeze the time n stay forever young with them..
But hey, life goes on :(
Haish..
Ni belum lg hbes skolah..
Knpalah hidup ni msti ad prtemuan n prpisahan?
Sedih tau tak..
Apa2 pun.. aq doakan smg kita smua dpt straight A+ dlm spm.. aminnnn :')

No comments:

Post a Comment